11 lip 2012

Misty afternoon



To było mgliste popołudnie nad morzem, wprawdzie prawie cały tydzień począwszy od pierwszego lipca był podobny. Zdjęcia robione były w Jastrzębiej Górze przy zejściu numer 20. Zwiedziłam jeszcze Helski Port, płynęłam z falami na kutrze, a pod koniec przy wysiadaniu prawdziwy pirat podał mi rękę;)
Plaża, którą mogę polecić znajduje się w Kuźnicy, (na mapie to ten dzyndzelek u góry). Morze od zatoki w tej miejscowości dzieli na moje oko - niecały kilometr, może nawet pół. W każdym razie, czułam się jak w Kalifornii - tego dnia też była słoneczna pogoda. Plaża jest tam bardzo szeroka i piaszczysta z dodatkiem muszelek
To na razie mała dawka zdjęć, na pewno będzie ich więcej w następnym poście.

5 komentarzy:

Izabela Żukowska pisze...

fajny t-shirt :)

Ewa Glapa pisze...

aaaale masz włosy cudowne!

... pisze...

Fajny t-shirt ;)
Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

http://amadellaa.blogspot.com/

M.Ortycja pisze...

śmieszna ta koszulka :P

Walilamdzi pisze...

fajny t-shirt ;)