29 lip 2012

Wanted



1. W tym modelu biker boots spodobał mi się detal jaką jest cholewka - w zasadzie to jest rodzaj pikowania. Przez to buty stają się nietypowe, cały fason świetnie się prezentuje. (Top Shop ARNIE Padded Biker Boots).
2. Długo zastanawiałam się jaki model czapki Baseballówki chciałabym nosić. No i już nie mam wątpliwości. Jako że lubię Michaela Jordana i pamiętam jak go oglądałam mając parę / paręnaście lat, wybrałabym czapkę Chicago Bulls.
3. Złoty zegarek w stylu męskim to mój "must have", bo dodaje uroku każdej, nawet banalnej, casualowej stylizacji.
4. Ostatnio polubiłam szary kolor. Fajnie prezentuje się np z kolorami fluo, żeby utrzymać pewien kontrast, a zarazem równowagę kolorystyczną. Ten sweterek jest idealny, ma świetny odcień i jest lekko oversize - taki jak lubię. (lagarconne.com).
5. Wojskowa kurtka w kolorze khaki to już klasyk, pasuje do wielu rzeczy, dlatego dobrze będzie w nią zainwestować. (River Island).
6. Jeansowy plecak bardzo mi się spodobał. Nie dość, że jest stylowy, to na pewno wygodnie się go nosi - np zamiast torby. (Top Shop).
7. Na koniec to, co najlepsze, czyli również coś z serii Chicago Bulls, tylko że tym razem "muscle tee". Totalnie poszukiwany, koniecznie z numerem 23!:) Bardzo podobne, niemalże identyczne wypuścił Adidas, ale nie jestem pewna, czy mają dwudziestkę trójkę.


źródło zdjęć: polyvore.com
zestawienie zdjęć i autor tekstu: styleknights.blogspot.com

6 komentarzy:

the sisberry blog pisze...

Bardzo spodobały mi się te buty, mają w sobie coś innego, nie wyglądają tak jak wszystkie buty tego typu. Z chęcią ubrałabym do nich tę parkę i szary sweter z twojej listy :)

Fashionliars pisze...

dżinsowy plecak jest suuuuper

Różowa Szminka pisze...

Ja chcę ten plecak

Amanda pisze...

świetne buty i sweter :)

pozdrawiam
Amandine (filmdine.blogspot.com)

Fashiable | Nanne pisze...

Amazing pieces. I especially adore the denim backpack!

www.fashiable.nl

kobiecymagazyn pisze...

świetne blogerki:)