5 sie 2012

Top Bloggers

1. Rumi Neely (fashiontoast.com) Natrafiłam na jej bloga jakieś półtora roku temu i pamiętam jak obejrzałam jej wszystkie zdjęcia w jakieś dwa dni, co zajęło mi dobre parę godzin. Dysk mam zapełniony jej zdjęciami, często do nich zaglądam. Jest naprawdę niepowtarzalna. Nigdy nie spotkałam się z takim klimatem zdjęć, światło jest rewelacyjne. Często podróżując bywa w pięknych miejscach, co ma swój dodatkowy, ogromny plus dla czytelników - mogą w ten sposób poznawać uroki Ziemi jej oczami/obiektywem. Jej styl jest oryginalny, choć z biegiem lat stał się bardziej minimalistyczny i bardziej kobiecy, z początku był bardziej rockowy. Tworzy piękne stylizacje - dobiera dodatki od projektantów, jednocześnie mieszając z rzeczami z sieciówek lub unikatowymi vintage. U niej zawsze wszystko ze sobą współgra i do siebie pasuje. Jednocześnie nie wygląda na "przebraną" - to nigdy się jej nie zdarzyło. Nie jestem w stanie wskazać u niej stylizacji, która by mi się nie spodobała.



2. Christine (christeric.com) Niezależna blogerka o dosyć kontrowersyjnym stylu. Jedni mówią, że ubiera się jak ekhm.. bezdomna (?), ja natomiast uważam, że jest lata świetlne przed nami jeżeli chodzi o wyrażanie swojego stylu i dodatkowo nie boi się go pokazać. Przyznam, że ja czasami miewam z tym problem - założyłabym coś, co wydaje się że przykuje za dużo uwagi i wywoła krytykę. Ona nie ma z tym problemu. Potrafi nosić potargane ciuchy, buty z dziwnym obcasem i czarne, transparentne podkolanówki, które wystają z butów. Jestem ciekawa, czy ktoś z Was kiedyś przeglądnął całego jej bloga. Ludzie - warto. Moim zdaniem zasługuje na taką ilość fanów, jaką ma Rumi Neely. Szkoda tylko, że nie dodaje za często postów. Jest posiadaczką bardzo pięknych nóg!:)
3. Alicja Zielasko (alicepoint.blogspot.com) Polska blogerka została jedną z moich ulubionych, a ściślej mówiąc znalazła się na trzeciej pozycji. Jest wiele dobrych zagranicznych blogów, ale żaden nie przykuwa mojej uwagi na tyle, żeby objąć to miejsce. Dla mnie liczy się nie tyle, co same stylizacje, co u Ali i tak ma ogromną wartość, ale też specyfika zdjęć. Urokliwość, niepowtarzalny i nietypowy nastrój, wyjątkowość - to ich cechy. Co do stylu, to ciężko jest go określić, bo jest on prawdziwie jej. Jest to właściwie zarazem mieszanka różnych stylów w jej wydaniu, co moim zdaniem bardzo się sprawdza i daje ogromne korzyści estetyczne. Zawsze z niecierpliwością czekam na nowy post.
 
 
źródło zdjęć:
fashiontoast.com
christeric.com
alicepoint.blogspot.com
zestawienie zdjęć i autor tekstu: styleknights.blogspot.com

4 komentarze:

the sisberry blog pisze...

Zaraz zacznę przeglądać bloga Christine :) Widziałam często jej zdjęcia, ale nigdy nie byłam na jej oficjalnej stronie :)

Unknown pisze...

Rumi jest faktycznie świetna, natomiast Alicja już mnie kompletnie nie inspiruje. jakby się wypaliła...
Ściskam, Lona

karmelowakoronka pisze...

Piękne są :) Pozdrawiam KK

Unknown pisze...

ALICE NAJLEPSZA:)