8 sie 2012

Camo





Moro to print, który nigdy się nie zestarzeje. Ten top ukradłam mojemu bratu już chyba rok temu. Ja osobiście uwielbiam wszystko co militarne. Chciałabym dostać w swoje ręce jeszcze spodnie i kurtkę w tym wzorze. Jakiś czas temu połączyłam spodenki moro i koszulę w panterę TUTAJ post. Bardzo mi się podoba też połączenie skórzanych dodatków, np skórzanych spodni i góry moro. Cały look wygląda wtedy dosyć ostro, rockowo. Teraz mamy okres letni, więc jeansowe spodenki z wysokim stanem są lepszym rozwiązaniem, choć w jesieni na pewno będę polować na wyżej wymienione rzeczy.

I'm wearing second hand shorts and shirt | camo top stolen from my brother | nn cuffs | nn glasses| blue fin toms | DIY ear cuff.

Check out my FACEBOOK profile

3 komentarze:

Shopaholic pisze...

włosy <3

URBAN BEINGS pisze...

świetny ten t-shirt, ja wynaszam ostatnio non stop moro, ale w formie kurtki :)

Unknown pisze...

Super stylizacja!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)