16 mar 2013

Jewelry

Dodatki w postaci biżuterii, to coś, co ostatnio polubiłam. Delikatne lub bardziej efektowne dla stonowanych stylizacji. No właśnie - w przypadku stonowanych stylizacji sprawdzają się jeszcze lepiej,  ponieważ zdarza się, że te dodatki grają pierwsze skrzypce. Czasem ubieramy się stawiając wszystko na czerń, w tym przypadku duży naszyjnik może zdziałać, że nasz ubiór nie będzie już nudny i "smutny". 
Właśnie dlatego postanowiłam spróbować wnieść coś więcej do moich stylizacji. Bardzo podobają mi się geometryczne wzory, kolce oraz wszelkiego rodzaju blaszki i druty z metalu - zarówno srebrne jak i złote. To, czego mi brakuje, to nadal złoty zegarek w stylu Michaela Korsa, klasyczny, choć lekko mi się przejadł widząc go na nadgarstkach wielu osób. Tak jak powiedziałam - jest to klasyk, więc i tak myślę, że warto w niego zainwestować.

Zapraszam na mojego FACEBOOKA



6 komentarzy:

Unknown pisze...

Świetna biżuteria ;)
http://kitten-fashion.blogspot.com/

Monic Dzej pisze...

wow, naprawde fajna kolekcja swiecidelek<3
monic-dzej.blogspot.com , zapraszam

AGA-KA pisze...

cudowna biżuteria! :)

Unknown pisze...

Niezła kolekcja ;) same bizuteryjne 'perełki' ;)

Milka Be. pisze...

Świetna kolekcja biżuterii.
Prawda, odpowiednio dobrana biżu sprawia że nasz stój może mieć to coś.
Pozdrawiam
www.milkabe.pl

bezbrody pisze...

Oho ile cudeniek! :) bardzo zacna kolekcja :)