21 mar 2013

Starting Machine


Zaczęłam ostatnio rozmyślać nad projektem, który jeżeli dojdzie do skutku (a myślę że dojdzie) to mam nadzieje że spotka się z miłym przyjęciem. Od dawna fascynuje mnie sposób w jaki można ożywić i przywrócić do fajnego i stylowego wyglądu ciuchy, dodatki lub inne akcesoria. Bardzo często sama doszywam, maluję i przerabiam na prawdę różne rzeczy, które mogłoby się wydawać - nie mają już miejsca w szafie stylowej i dbającej o swoją prezentację osoby. To nigdy nie było prawdą, jak pewnie większość z Was wie. Często same blogerki podejmują inicjatywę i przerabiają swoje ciuchy w łatwiejszy lub trudniejszy sposób. Dawno myślałam o formie w jakiej mogłabym zrealizować swój pomysł. Chciałabym, aby ta strona była w dużej mierze poświęcona tego typu wizjom oraz przeobrażeniom tej wizji w rzeczywistość. Jeżeli chcecie być częścią tej inicjatywy, zapraszam częściej na moją stronę. Machina ruszy niebawem.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Podoba mi się Twój blog, więc nominowałam go do Liebster Award :) Jeśli masz ochotę wziąć udział, więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)

Pozdrawiam!

Annaslomka pisze...

Witaj!
Prowadzisz ciekawego bloga, dlatego nominowalam Cie do zabawy Liebster Award:) Jesli masz ochote wziasc udzial - po szczegoly zapraszam do mnie http://wposzukiwaniuzaginionegostylu.blogspot.ch/2013/04/po-ciemku-i-od-tylu-dla-ciekawych.html
Pozdrawiam. Anka